Van een hobby naar een nieuw product in een relatief nieuw segment van de markt: Elektrische sloepen van een nieuwe aanbieder in de drukke sloepenmarkt. Natuurlijk moest er een brochure komen, een website en een logo. Maar hoe ziet dat er dan uit? Hoe verwerf je je een positie?

Het concept werd gedragen door drie pijlers: ambacht, innovatie en verbinding. We organiseerden een sessie van co-creatie aan boord van de allereerste sloep die van de band rolde met fotografie, design en webdesign, filmmakers en communicatie. En er volgden diverse foto- en filmshoots en productiedagen om alle communicatiemiddelen te realiseren.

Vanuit de brochure konden lezers door middel van layar technologie direct de filmpjes op de website bekijken. We verzorgden de deelname aan BOOT Holland en HISWA, schreven de persberichten en genereerden publiciteit waaronder een artikel in de Vaarkrant van de Telegraaf.

Het project is inmiddels afgerond. De sloepen zijn verkocht en boten bouwen is voor de opdrachtgever weer een hobby geworden.

Direct contact de-nieuwe-sloep-website-5 kopie

Bekijk ook onze andere projecten.

?text=1 NBSS Logo logoset_groetenuitblik_RGB_06052020_beeldmerk_500px